Monday, February 20, 2006

Har de glemt meg?

Leste i de norske avisene for en tid siden at alle norske hjelpearbeidere i muslimske land er hjemkalt til Norge.

Ex-president (nåværende statsminister) Berisha meldte Albania inn i en organisasjon for muslimske land for noen år siden, og statistikken sier at 60% av albanerne klassifiserer seg selv som muslimer, men jeg ble ikke hjemkalt!

Under Hoxha-regimet ble Albania erklært som verdens første ateistiske land hvor religion ble forbudt, så etter 50 år har albanere flest glemt hvordan det var de egentlig praktiserte religion. Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg føler meg truet, da..

men likevel... :)

2 comments:

Anonymous said...

Ingen grunn til å kalle deg hjem nå. Jeg har kjøpt mums helt selv.

Anonymous said...

Gi et lite pip om du vil hjem, så skal vi vel alltids få tatt noen telefoner! ;)