Thursday, June 26, 2008

Sommerferie....

Idag kommer flyttefolket for å hente flyttelasset som har samlet seg opp på de årene jeg har bodd her, og på lørdag setter jeg meg på flyet hjem til Norge for en seks uker lang sommerferie.

..men det er ikke helt over med Albania for min del enda: Skal tilbake igjen 3 uker i slutten av august for å avslutte, skrive sluttrapport og gjøre ting klart for min etterfølger. Håper han får et like spennende opphold i Albania som jeg har hatt.

Frem til jeg er tilbake igjen: Ha en god sommer!

2 comments:

Anonymous said...

Hey Anne, its good to see the photos you have (unfortunately I cant read the writing). I have just started a blog and was wondering if you dont mind me linking you and youi like wise, I think it will be a good way of sharing readers and posibly generating some kind of debate about the posts.
The address is www.insidealbania.wordpress.com
Send me an email to insidealbania.wordpress@gmail.com if you are cool with the idea.
Take care
AKS

Anne Mette Schjødt-Pedersen said...

Hej Anne,
Haaber du har en deilig ferie i dit underbare land.
Vi drager til Shqiperia om en uge og jeg som ikke har været tilbage i landet i 10 år og min mand som aldrig har været der har haft virkelig meget glede af at lese din blog. Tak! Bare nydelig!
Anne Mette & Brian, Danmark